Music

czwartek, 27 czerwca 2013

Liebster Award!


Liebster Award.
Nominacja Liebster Award jest przyznawana od innego bloggera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.  Każdy kto otrzymał nominację powinien podziękować osobie, która go nominowała.

Zostałam nominowana przez:



Pytania:

1. Jak masz na imię?
 Mam na imię Martyna.

2. Dlaczego lubisz 1D?
Ponieważ dzięki nim uwierzyłam, że marzenia naprawdę się spełniają i warto dążyć do ich celu.

3. Odkąd jesteś Directioner? 
Od roku.

4. Ulubiony kolor?
Nie umiem wybrać jednego... Bardzo lubię czerwony, niebieski i zielony. 

5. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga/blogi?
Ponieważ stwierdziłam, że mogę podzielić się z kimś tym co piszę.

6. Co Cię inspiruje?
Moją inspiracją jest One Direction i sny...

7.Ile masz lat?
Mam 13 lat.

8. Skąd jesteś?
Jestem z Legnicy ( okolice Wrocławia).

9. Ulubieniec z One Direction?
Uwielbiam wszystkich, lecz sentyment mam do Louis'a.

10. Ulubona piosenka 1D?
Kocham wszystkie, ale najbardziej Little Things.

11. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Chciałabym być prawnikiem lub psychologiem.


Blogi, które nominuje do Liebster Award:

1. http://forbidden-love-is-the-worst.blogspot.com

Pytania ode mnie:

1. Ile masz lat?
2. Jesteś Larry Shipper?
3. Ulubiony cytat?
4. Ulubiona piosenka 1D?
5. Ulubieniec z One Direction?
6. Twoje marzenie związane z One Direction?
7. Ulubiony kolor?
8. Skąd jesteś?
9. Jak długo jesteś Directioner?
10. Do jakich fandomów należysz?
11. Lubisz Justin'a Bieber'a? Uzasadnij odpowiedź.



Bardzo dziękuję za nominację...





2 komentarze:

  1. dostałam od Ciebie nominację na blogu,ale na twojej liście nominowanych go nie ma ;) pomyłka?

    OdpowiedzUsuń
  2. dostałam od Ciebie nominację na blogu,ale na twojej liście nominowanych go nie ma ;) pomyłka?

    OdpowiedzUsuń