Music

niedziela, 25 sierpnia 2013

Chapter 7 część 2

- Jasne, nie ma problemu. - uśmiechnęłam się.
Louis wysiadł z auta, obszedł je i otworzył mi drzwi pomagając wysiąść. Założyłam swoją torbę na ramię i podeszłam bliżej bruneta. Tommo złączył nasze dłonie i przyciągnął mnie bliżej. Ruszyliśmy w stronę dużego centrum handlowego trzymając się za ręce. Wszędzie było pełno paparazzi. Mocniej ścisnęłam dłoń chłopaka ze stresu.
- Będzie dobrze. Uśmiechnij się. - pocieszył mnie.
Byliśmy coraz bliżej wejścia, a ja miałam wrażenie, że  paparazzi wręcz przybywa. Gdy tylko znaleźliśmy się w zasięgu ich wzroku zaczął się istny szał. Biegiem ruszyli w naszą stronę. To mnie przerażało. Po chwili wokół nas zebrało się około 20 osób. Louis objął mnie w talli i przyciągnął mnie do siebie. Przepychaliśmy się pomiędzy nimi starając się dojść do wejścia.
- Kim jest dziewczyna, która Ci towarzyszy?
- Kim ona jest?
- Jesteście razem?
- Jak długo jesteście razem?
- Kiedy powiecie światu, że jesteście razem ?
Zasypywali nas pytaniami.
- Odpowiem tylko na kilka pytań. - oznajmił Louis.
- Kim ona jest ? - ktoś krzyczał.
- To Camille.
- Jesteście razem?
- Tak jesteśmy.
- Od kiedy jesteście ze sobą ? - nie odpowiedział.
Pociągnął mnie w stronę wejścia. Weszliśmy do pierwszego sklepu jak tylko zobaczyliśmy.
- Bierz co chcesz. - oznajmił.
Brałam pełno ciuchów. Zaczynając od T-shirt'ów, szortów, poprzez swetry i kończąc na strojach kąpielowych.


***


Po trzech godzinach zakupów Louis odwiózł mnie do domu i pomógł mi zanieść na górę torby z ciuchami. Pożegnaliśmy się, a ja wróciłam do swojego pokoju. Wzięłam piżamę i poszłam do łazienki. Wykąpałam się, zmyłam makijaż i rozczesałam włosy. Położyłam się i nawet nie wiem kiedy zasnęłam.  



________________________________________________________________________________

Iiiii koniec 7 rozdziału. Nie wiem co jeszcze tu napisać :c #smuteczki
Jak będzie 10 komentarzy będzie nowy rozdział :)
Komentujcie!

I hope u like it :)
Love <3

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super piszesz <3!
    Szkoda, że taki krótki ale i tak jest świetny ;)

    Zapraszam przy okazji:
    http://najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne . Dalej :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej jak świetnieee ;)
    podoba mi sie ;>
    Pozdrawiam Bellla♥

    zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/
    http://onedirection-bella-liamkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosiłaś o zarezerwowanie bloga do oceny na oceny-opowiadan, ale coś się nie odzywasz. Mogę go już "odrezerwować"?

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  6. Next! Jesteś Larry Shipper?

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałaś o pisaniu jakiegoś innego fanfiction? Coś jak Dark, Danger lub Abuse.
    Super piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie moge dłużej czekać! Proszę dodaj już ten rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana do Liebster Awards. Więcej informacji na moim blogu: lovee-story-for-us.blogspot.com

    Dominika.

    OdpowiedzUsuń