Music

poniedziałek, 22 lipca 2013

Chapter 6

Na każdej stronie plotkarskiej, głównym tematem była ' Tajemnicza dziewczyna Louis'a Tomlinsona '. Wszystko było by dobrze gdyby nie to, że na zdjęciach był Lou razem ze mną. Zdjęcia zostały zrobione wczoraj w nocy.  
' TAJEMNICZA DZIEWCZYNA LOUIS'A TOMLINSONA '
Jeden z wokalistów słynnego zespołu 
- One Direction - Louis Tomlinson, 
 był widziany wczoraj w nocy 
w klubie na obrzeżach Londynu. 
Nie był tam sam. Razem z nim była reszta
 zespołu,Josh Devine, Danielle Peazer, 
Perrie Edwards, siostra Josh'a - Camille 
Devine oraz niejaką Samantha'ą Dabney. 
O 4am Louis Tomlinson wraz z Camille Devine 
pojechali do jego willi. Oboje byli pijani.
 Jak donosi osoba z otoczenia Camille Devine-
 Louis i Camille są ze sobą bardzo blisko.
Czy wokalista jest w związku z siostrą perkusisty?' 


 Gdy to przeczytałam byłam... zdziwiona, zła? Sama nie wiem jak to określić. Nie wiedziałam co o tym myśleć. Pod willą było kilkunastu paparazzi.


*Perspektywa Louis'a *




Siedziałem na kanapie w salonie oglądając mecz piłki nożnej z Harry'm... Poczułem wibracje w kieszeni. 
- Ktoś dzwoni. - pomyślałem.
Na wyświetlaczu widniał napis ' Cami '. Nacisnąłem zieloną słuchawkę. 
- Halo? 
- Cześć Lou. Musimy porozmawiać.
- Mów o co chodzi. 
- Przyjedź. Czekam. - rozłączyła się. 
- Wychodzę nie wiem kiedy wrócę. - krzyknąłem do Harry'ego zakładając swoje vansy. 
Wziąłem kluczyki od auta i pobiegłem do swojego czarnego Range Rower'a. Pod willą było sporo paparazzi. Nie zdziwiło mnie to - w show-biznesie jest to codziennością. Wyjechanie z podjazdu zajęło mi 5 minut przez natrętne paparazzi. Po 10 minutach byłem pod willa Josh'a. Wysiadłem z samochodu i pobiegłem do drzwi. Otworzył Josh.
- Cześć. Co tu robisz? 
- Cześć. Jest Camille ? Zadzwoniła do mnie. Kazała mi przyjechać. 
- Jest u siebie w pokoju. 
- Dzięki. - rzuciłem w jego stronę biegnąc po schodach. Wszedłem do jej pokoju. 
- Co się stało? - spytałem siadając na brzegu łóżka.
Nie odpowiedziała. Podała mi laptopa. 




' TAJEMNICZA DZIEWCZYNA LOUIS'A TOMLINSONA '
Jeden z wokalistów słynnego zespołu 
- One Direction - Louis Tomlinson, 
 był widziany wczoraj w nocy 
w klubie na obrzeżach Londynu. 
Nie był tam sam. Razem z nim była reszta
 zespołu,Josh Devine, Danielle Peazer, 
Perrie Edwards, siostra Josh'a - Camille 
Devine oraz niejaką Samantha'ą Dabney. 
O 4am Louis Tomlinson wraz z Camille Devine 
pojechali do jego willi. Oboje byli pijani.
Jak donosi osoba z otoczenia Camille Devine-
 Louis i Camille są ze sobą bardzo blisko.
 Czy wokalista jest w związku z siostrą perkusisty?'


Byłem zszokowany. 
- Co zamierzasz z tym zrobić? -  zapytała Camille. 
- Nic. - odpowiedziałem beznamiętnie. 
- Jak 'nic' ? 
- Jeśli tak bardzo Ci to przeszkadza mogę to załatwić.
- A Ty tego nie chcesz?
- Nie. To tylko plotki Cami. 
- Załatw to.
- Po co ?
- Chcę mieć choć trochę prywatności. Jeśli oni pomyślą, że jesteśmy razem nie będę jej miała.
- Okey, jak chcesz. Bądź gotowa jutro o 8 am. Pojedziemy do siedziby Modest! . 
- Nie możemy jechać dzisiaj?
- Nie. Jutro i tak jadę tam z chłopakami, więc pojedziesz z nami i załatwimy to. 
- Okey- uśmiechnęła się. - Może obejrzymy jakiś film? 
- Jasne. Ale horror.
- Może być.. ' The Ring ' ?
- Może być. 
Położyliśmy się na łóżku oglądając film na laptopie. W strasznych momentach Cami chowała twarz w zagłębieniu mojej szyi. Nawet nie wiem kiedy zasnąłem. 


Perspektywa Camille * 
* Rano *


Obudziłam się, leżałam na czymś miękkim. Powoli otworzyłam oczy. Leżałam na Louis'ie. Przypomniałam sobie, że oglądaliśmy film. Musieliśmy zasnąć....  Wzięłam swojego iPhona z szafki nocnej, by sprawdzić godzinę. Była 8 am.
- Louis! Szybko wstawaj! 
- Co się dzieje ? - zapytał zaspanym głosem. 
- Jest 8 am. Powinniśmy już być w siedzibie Modest! ! 
- Fuck! Ubieraj się szybko! 
Ubrałam na siebie granatowy sweter, miętowe rurki i szpilki pod kolor spodni. Zbiegłam na dół. Louis już czekał w aucie. Wsiadłam do czarnego Range Rower'a następnie zapinając pasy. Pod willą nadal było sporo paparazzi , którzy robili nam setki zdjęć. Lou ruszył z piskiem opon. 
- Zadzwoń do Liam'a i powiedz mu, że już jedziemy. Niech jakoś mnie usprawiedliwi. - powiedział podając mi swojego iPhona. 
- Masz 21 nieodebranych połączeń i 13 SMS-ów. 
- Zadzwoń. 
Wybrałam numer Liam'a i przekazałam mu to co powiedział mi Tommo. Zatrzymał auto na parkingu przed wielkim budynkiem. Nad ogromnymi drzwiami widniał napis ' Modest! Management '. Louis złapał mnie za rękę ciągnąc mnie w stronę drzwi. 
- Louis! Stój! - zatrzymałam się. 
- No chodź! Szybko!
- Nie mogę biec w takich butach. - wskazałam na swoje szpilki. 
- Chodź tu. - podniósł mnie. 
Biegł ze mną na rękach trzymając mnie jak małe dziecko. Oplotłam ręce wokół jego szyi. Bałam się, że Lou zaraz mnie upuści. Jednak on wytrwale biegł trzymając mnie na rękach. Zdziwił mnie fakt, iż wybrał schody zamiast windy. Na ósmym piętrze skręcił w prawo. Biegł wzdłuż długiego korytarza. Po jakimś czasie skręcił w lewo, wchodząc do jakiegoś pomieszczenia. 
- Przepraszam za spóźnienie. - powiedział stawiając mnie na ziemi. 
- Dzień dobry. - zwróciłam się grzecznie do mężczyzny za biurkiem. 
- Możesz mi to wytłumaczyć Louis? Mieliście przyjść sami - bez fanek - zwrócił się do Louis'a.
- Ale ja nie jestem f... - nie dał mi dokończyć. 
- Ciebie nie pytam się o zdanie. - skarcił mnie.
- Przepraszam - powiedziałam cicho. 
- To Camille Devine - siostra Josh'a.
- Nadal nie wiem po co tu przyszła. 
- Chodzi o to, że krążą plotki, że jesteśmy razem. Zróbcie coś z tym. 
- Zaraz o tym porozmawiamy ale najpierw załatwimy ważną sprawę.
- O co chodzi ? - zapytał Liam.
- Każdy z nas dobrze wie, że jeśli plotkuje się na temat jakiejś osoby staje się ona bardziej popularna. Więc wymyśliliśmy, że jeden z was będzie udawał, że jest z Eleonor Calder. 
- Kto to? - zapytał Niall.
- Zaraz ją poznacie . - jak na zwołanie do 'biura' weszła jakaś  brunetka.
- Przepraszam za spóźnienie. To przez korki w mieście. 
- Nic się nie stało Eleanor. Poznaj chłopców. Liam, Niall, Harry, Zayn i Louis. - przywitała każdego z nas.  - To jest Eleanor o której wam przed chwilą mówiłem. 
- Więc z kim będzie w związku? -zapytał Zayn.
- Jeszcze nie wiem. Ale mam świetny pomysł. 
- Jaki? - spytałem. 
- Skoro Camille już tu jest to też się przyda. Ona też będzie z którymś z was ... 




_________________________________________________________________________________

No hej! Mam świetny humor przez teledysk do Best Son Ever. Widziałyście ? Co o nim sądzicie? Według mnie jest ZAJEBISTY *.*
Przepraszam, ale nie mogłam się powstrzymać musiałam dodać ten link... http://www.youtube.com/watch?v=fC5mTRQt9L0
Pozdrowienia z podłogi! HAHAHAHAHAH...
Jak myślicie z kim będzie Eleonor a z kim Camille?
Jeśli chcesz być informowana o nowym rozdziale zostaw w  komentarzu swój nick z Twitter'a lub link bloga. 
Dodawajcie się do obserwatorów i KOMENTUJCIE! 
Jak będzie 15 komentarzy będzie nowy rozdział.
Opinie zostawiajcie w komentarzu.


Love <3

20 komentarzy:

  1. U mnie cały czas leci Best Song Ever. Jak sama nazwa wskazuje jest to najlepsza piosenka! Za każdym razem się śmieję.
    Ok, ale wródźmy do rozdziału.
    Fajny. Jestem strasznie ciekawa, jak się to dalej potoczy.

    Zapraszam do siebie: http://niektore-sny-sie-spelniaja.blogspot.com/

    Dominika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cały gwałcę przycisk 'replay'. hah :D
      Dziękuję za opinie <3

      Usuń
  2. Piosenka jest boska <3
    Wydaje mi się, że jedna z nich będzie z Lou a druga nie wiem z kim.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawaj mi tu next'a! Piękne piosenki lecą w tle. Podasz ich nazwy?

    OdpowiedzUsuń
  4. KOMENTOWAĆ LUDZIE!
    ja chcę next'a!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny rozdział. Co do best song ever to ta piosenka jest najlepsza. Świetne jest to jak Harry, Liam i Lou patrzą się na dupę Veronici!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne :) Kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny mam nadzieje ze Cami bedzie z Louisem :D
    @1DNiallerek

    OdpowiedzUsuń
  9. Łooo xdxd
    Jest suuuper!
    Zapowiada się ciekawie kolejny rozdział! ;)
    Czekam na nn :*

    Przy okazji zapraszam do sb ;)
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne ;D Spodziewam sie kto bd z kim i na pewno Camile nie pójdzie po jej myśli -,- Dodaj następny //Nina x.x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że jeszcze nie dodałam. Dodam jak wrócę z gór.

      Usuń